laupäev, 2. mai 2015

Kihlveo tulemus

Aprill sai läbi ja kihlvedu ka. Mina alla ei andnud ja tegin tublilt trenni, seega loomulikul oli minu subjektiivne arvamus, et mina kaotaja küll ei olnud. Muidugi mu kaasa pole ka eriti seda tüüpi, kes kaotust tunnistaks... Kuna meil oli juba varem kokku lepitud, et kui mõlemad on tublid, siis on selline variant ka võimalik, et mõlemad võidavad, siis see meie kihlveo tulemuseks ametlikult kirja saigi. Ma võiksin vaielda, aga ma ei tee seda, sest mõlema tubliduse tasu on ägedam, kui ainult ühe võit ;) Nimelt me peaksime nüüd minema Sauli. See on külake keset PG-d, kuhu pääseb ainult väikelennukiga. Organiseerimine ja korraldamine on elukaaslase õlul, sest minek tuleb kooskõlastada siinse pererahvaga. Vaatame, mis sellest saab. Kui Sauli ikka ei saa, siis saab edasi vaadata, et mis saama hakkab.

Trenni poole pealt on mu järgmine eesmärk ikka tublilt seda oma eluviisi osaks harjutada. See nädal on hetkel piirdunud kahe 50 min treeninguga ning mõningate jalutuskäikudega, kuid kaks päeva on veel ees ja ma usun, et saan kolmanda päeva ka ikka ilusti kirja. Kolm on miinimum, millest rohkem võib trenni teha, aga vähem ei tahaks...

Lisaks tahaks toitumise osas veidi kriitilisem olla lähimas tulevikus, sest selle nädala algusesse mahtus korralik ports kodust lchf snickersit. Samas ei taha ma siin olles mingeid suuri piiranguid peale panna, sest kui on võimalus süüa rambutane, oga-annoonasid ja kannatuslille vilju, siis seda ma ka teen. Koju tagasi minnes seda võimalust ju enam pole. Samuti ma ei kavatse loobuda laupäevastest jäätiseputka külastustest. PGs on maailma parim jäätis, ausalt. Kõik need erinevad puuviljade ja muude viljade maitsed on lihtsalt fantastilised. Küll aga olen ma tublilt vähendanud pasta ja riisi osakaalu nädalamenüüs. Mõni nädal saab üldse ilma nendeta. Pole üldse raske teha endale nt brokkolit ja lillkapsast ning samal ajal kallimale hoopis spagette tomatikastmes.

Nii palju siis tervise-trenni poole pealt hetkel. Tsau!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar