kolmapäev, 27. mai 2015

Ämbliknaine


Meil oli sõbrannaga ühine joonistamise teema - ämblikud. Minu pilt tuli siis selline. Katsusin natuke teise nurga alt läheneda kui tavaliselt (no ma joonistan viimasel ajal ju lihtsalt loomi nii nagu nad on, ilma fantaasiata, aga seda ju ka ikka vaja arendada!). Sõbranna pilti pole veel näinud, aga kuuldavasti tuleb see vägev (nagunii tuleb, ta on minust mitu korda parem joonistaja ka) :D Me muidu eelmisel suvel-sügisel saime tihti kokku ja joonistasime koos. Aga kes ütleb, et nüüd ei saa koos kunsti teha. Saab ikka. Mina siin PGs ja tema Eestis :)


7 kommentaari:

  1. Päris kole, kui nüüd aus olla :-D :-D 😃

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Tänks, et ütled, et ma joonistada ei oska :D Kingisin sulle selle pildis sünnaks :D

      Kustuta
    2. Kirjutada ka ei oska :D Kingiksin või kingin..ma kohe ei teagi kumba ma mõtlesin :D

      Kustuta
  2. Joonistusoskust ma kahtluse alla ei sea..aga pilt iseenesest tekitab külmavärinaid :D

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Aga siis on just hea pilt ju :D Täidab eesmärki.

      Kustuta
  3. Huvitav oleks teha joonistuskett. Üks joonistab midagi ja saadab pildi teisele inimesele. Too lisab midagi juurde ja saadab omakorda edasi etc.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. See võiks päris vahva olla küll jah :) Eriti kui rohkelt inimesi osa võtab.

      Kustuta