kolmapäev, 6. mai 2015

Draakon & muna

Kuna mul on joonistamise isu suur, puhtalt tehnikat harjutada kohe üldse ei taha, aga samas inspiratsioonkriis on kallal (nagu viimasel ajal tavaline), siis palusin sõbral paar ideed välja pakkuda, mida joonistada võiks. Ma ei oodanud sellest tegelikult midagi erilist, sest eelmine kord, kui endale ideid lasin pakkuda, ei kõlvanud mulle lõpuks ikkagi ükski ja joonistasin jälle lihtsalt kassi. Aga seekord läks teisiti. Ülesanne oli joonistada ennast Daenerysena koos oma draakonimunaga. Mul hakkas kohe mõte tööle. Üks mõte hakkas kohe vinguma, et ma ei oska ju inimesi joonistada, eriti veel ennast ja ving-ving. Teine mõte mõtles juba, et mis poosis ja kuidas. Draakonimunaga oli lihtne, aga kui ise end Troonide mängu printsessiks teha, siis peab päris lohede emalt ikka matti võtma natuke. Vaatasin siis, et oh, kannab enamasti igasugu lendlevaid hõlste, jess ei pea jalgu joonistama! Natuke aega hiljem juba kirusin vaikselt mõttes, et peab mingeid volange tegema, mida ma üldse ei oska, et jalad oleksid poole kergemad :D Stiil on meelega selline multikalik. Igatahes ma ei tea palju sinna mind sai. Tõsi, naise joonistasin iseenda kehakuju järgi, lasin isegi spetsiaalselt endast pilti teha, et käte asendit vaadata (sõrmed, varbad on kõige võimatumad asjad joonistada üldse). Ja noh...eks ta selline kramplik ja kange ja siit ja sealt natuke kahtlane on (volangid on jõledad, kael on pikk, varjutada ma peast ei oska enam ja üldse ma tegelikult tegin seda pilti natuke edasi veel peale foto tegemist, kuna saba oli lame ja seelik oli kole...aga uut pilti ei viitsinud teha)...aga näitan teda ikka, sest siis näeb tulevikus loodetavasti, kuidas ma arenen.


Draakonimuna lugu - draakonivili ehk pitaia ei ole puuvili, vaid kaktusevili. Kaktus, mis selliseid vahvaid draakonimune produtseerib, kannab ladina keeles nime Hylocerus. Eesti keeles on selle perekonna kaktustel kaunis nimi - öökuninganna. Nimi tuleb asjaolust, et need kaktused õitsevad ainult ühe öö jooksul. Õis on suur ja hele ja lõhnab mõnusalt. Päritolumaaks on neil kaktustel Mehhiko, tänapäeval kasvatatakse neid laialdaselt ka Kesk- ja Lõuna- Ameerikas ning Aasias.
Mina kohtasin draakonivilja esmakordselt Cayenne'i turul, välimus on sel ütlemata lahe ja maitse ka mõnus. Paraku saabusin siia just siis, kui hooaeg lõppes ja olen saanud mekkida vaid paari vilja, mis maksid hingehinda. Samas, kes ütles, et draakonimuna ostmine odav lõbu peaks olema :D Ikkagi rariteet!

PS: Ma tegelikult tahaks ikkagi sinu (see, keda ma mõtlen, saab aru küll) versiooni ka näha, kui juba jutuks võtsid...siis tee ära :D

PPS: Ma õppisin seda pilti joonistades palju. St ma sain selgemaks, kui roostes mu oskused täpsemalt ikka on. Järgmiseks kavatsen rohkelt aega pühendada mahajoonistamisele nii piltidelt kui ka päriselust, et varjutamine taas käemällu jääks. Niisama peast riiete langemist vms joonistada on hetkel ikka ülimalt keeruline. Mul kulus selle pildi jaoks mitu korda rohkem aega kui kassivisandite tegemiseks.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar