pühapäev, 10. mai 2015

Foto nr 4

Neljas teema - natüürmort ehk vaikelu
Maracuja ehk passioon ehk kannatuslille vili
Oh, kuidas ma mässasin selle teemaga. Esiteks mul polnud väga ideid, peale selle, et lähen turule ja pildistan seal...pildistasingi. Aga. Siis ma hakkasin mõtlema, et ma ei taha ikka minna lihtsama vastupanu teed. Noh selles mõttes, et keegi teine on ju kompa juba paika pannud, mina lihtsalt valin pildistamise nurga. Nii õpib vähem. Seega üritasin ikka ise ka.

Esmalt passioonidega, aga siis kui sain asja paika ja juba nägin vaimusilmas, et "ahhaa, selline pilt tuleb teha!", siis läks valgus minema... Mul siin paremat valgusallikat võtta ei ole kui päike. Seega ma ootasin ja ootasin seda päikest ning lõpuks andsin alla. Loomulikult tuli siis varsti päike pilve tagant välja ka, aga ma olin pooliku passiooni juba nahka pannud selleks ajaks. Seega see pilt ei ole päris täpselt see, mida ma tahtsin. Natukene rohkem ruumi tahtsin vasakule poole, et viljad koos varjudega paremini kolmandikujoone peale jääksid, hetkel minu maitse jaoksnatukene liiga keskel...või ma ei teagi..miski häirib.  Ma ei saanud ju proovida ka, et mis see häirib ja ei teagi, kas teisiti oleks parem tulnud või ei...Aga ega see ka nüüd nii vilets pole. Värvid on mõnusad ja kontrast ka selline lahedalt dramaatiline.

Hiljem proovisin pildistada ka oma metsaleide, kuid kui valgus koostööd ei tee, siis ei saa. Kell oli juba edasi nihkunud ja päike ka ning seega ei valgustanud enam seda mõnusat kohta, kus hommikul kannatuslille vilju pildistasin. Mujal aga ei saanud enam sellist dramaatilist tulemust nagu ma tahtsin... Vähemalt ma õppisin selle pildistamise käigus nii mõndagi kasulikku juurde ja sain meenutada, kuidas mulle kunstikoolis juba ei meeldinud eriti ise natüürmorte kokku kombineerida (kuigi siis olin ma selles palju osavam või vähemalt käbedam).

Minu lemmik: draakoniviljad ja muu kraam Cayenne'i turul
Nõrk kompa ja igav valgus aga viljad ise on toredad (leitud kõik Kaw mäe otsast).
Kaunast klaver :) See meeldib mulle ka, aga tundus ka liiga lihtne lahendus.


3 kommentaari:

  1. Mulle täiega meeldib see maracuja pilt! :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. :)

      Ajasid mu hommikul segadusse oma maracuja mitte maracudjaga. Pidin kohe googeldama, siis vaatasin, et pakub jah rohkem ilma d-ta varianti...muutsin ära. Ja siis vaatasin, et ei, tglt ikka d-ga variant on ka, et ma pole päris sooda. Siin on ikka nii kasutusel. Aga ei viitsi praegu uuesti muuta. Pm on mõlemad õiged ju :D

      Aitäh muidu :)

      Kustuta
  2. Haha, okei :D Ma ausalt öeldes ei näinudki, et sul d-ga on :D Saksamaal on Maracuja..ja ma isegi ei teadnud, et d-ga variant olemas on.

    VastaKustuta