reede, 4. september 2015

Desiguali loomad

Kuna kallima emal ja tädil oli 50. juubel ja midagi poest kingiks leida tundus võimatu, võtsin oma kunstioskused  kasutusele ning joonistasin vildikatega kaks sellist pilti.


Kaksikõed on mõlemad Desiguali fännid, seepärast selline mustrivalik. Minu "ämmale" meeldivad kilgid ja tema õele elevandid. Algul oli ma väga kriitiline ja arvasin, et ideest ei saa asja, kuid lõpptulemusega jäin vägagi rahule :) Tundus, et sünnipäevalastele meeldis ka :)


5 kommentaari:

  1. Ausalt öeldes mu tulevase uue kodu seinale sobiks ka midagi sellist...et noh...ma siin hakkan 25 saama ja nii :D :D
    Kilki just ei tahaks, aga elevant on superlahe ja mõni teine loom oleks ka kindlasti äge!! :D

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Haha, nii et annad tellimuse sisse? :D On ka konkreetsemaid soove? Et kui suurt pilti ja kas ikka samas stiilis ja...:D Vabalt võin sulle kingiks pildi joonistada, no problem :D

      Kustuta
  2. No väike vihje oli küll jah ;)
    Stiil on väga super, seega jah!
    A mis looma..no jänes oleks üsna sümboolne või mis ? :D Tegelikult, peaasi, et mingi putukas ei oleks...muud loomad mulle enamasti meeldivad :D

    VastaKustuta
  3. Mõtlesin ka kohe jänese peale, aga mõtlesin, et ÄKKI sa tahad midagi muud, et no nii viisakusest küsin ikka :D Tarantel oleks kindlasti ka nummi ju ;) Sule jänks ja V-le teen ämpsi :D

    VastaKustuta
  4. Ja mulle mingil põhjusel tuli tarantel pähe :D :D :D Aga meil uues korteris seinaruumi jagub, seega...kui vaim peale tuleb, siis ma oleks hästi õnnelik :D

    VastaKustuta