pühapäev, 27. september 2015

2 nädala juttu

Üks kirjutamata jäänud nädal:

Ma ei mäleta täpselt, mida ma tegin. Okei, valetan. Esmaspäevast neljapäeva hommikuni olin kassina tööl, mis tähendas sellist hiirepüüki nagu ma juba kirjeldasin. Seekord oli üks transekt kodu lähedal, mis oli mõnus :) Lisaks sain ühest püünisaugust kasetriibiku! Armas seljajutiga ja pika sabaga "hiireke", kes  käe soojuse peale vaikselt virgus ja peenel häälel viiksuma hakkas. Metskitse nägime ka kahe meetri pealt, ei tea, kes oli rohkem üllatunud, kas meie või kits. Loomake oli küll päris ehmunud näoga, vahtis meid mokk töllakil ja ei teadmud kuhu poole parem pageda oleks. Ilmselt rääkis pärast teistele kitsedele, et nägi inimesi niiiiii lähedalt :D Hiljem nägime kolem kitse veel. Tore oli lõksuliini läbides vahelduseks hiirtele ja tigudele muid loomi ka näha.
Muidu aga ei teinud mingit erilist lisatrenni. Korra mõtlesin hantlid kätte võtta, aga ei... Eks ma olin sellest pidevast kella kuuesest ärkamisest ja metsas rühkimisest lihtsalt liialt väsinud.

Neljapäeva õhtuks sõitsin "ämma" poole ja seal natukene sõtkusin vist ratast ka, kuid mitte rohkem, kui 5 min korraga ja mitte rohkem kui kolm korda kokku.

Reede hommikul nautisin und, aga pärastlõunaks sõitsin Särghauale sügiskooli. Mingi hetk laupäeva õhtul pugesin oma tuppa urgu peitu ära, sest mul oli lihtsalt vaja omaette olemist, aga muidu ma täitsa nautisin seda, et nägi jälle mõningaid kursakaid ja kuulis põhjalikumalt seakatkust ja muust huvitavast. Mis veel põnevat...ahjaa! Habelendlasega tegin tutvust! :) Paraku olin ma teisel ööl juba varakult magamas ja seega jäin teistest nahkhiirtest külalistest ilma, aga vähemalt ühte nägin! Muidu oli aga sügiskool üks jube õgimine, sest pidin ju kalli piletihinna tasa sööma :D Jalutuskäik loomajälgede otsimiseks oli ka lühike, heal juhul nii kolm km ülirahulikus tempos. Ei olnud trenn, aga oli niisama tore ja natuke hariv. Aga mulle pakuti tööd, nüüd on mul ehk peale oktoobrit kohe kahe asja vahel valida (kolme, kui bioloogiaõpetajat ka veel vaja oleks :D). St rohkem palka ja veel rohkem erialase töö kogemust ning huvitavaid väljakutseid. Väljavaated on head. Eriti ootan ma aga tuleva aasta kasetriibiku projekti, sest see sisaldab lisaks arvutitööle ka välitöid ja võibolla...võibolla saaks sealt isegi doktorantuuri minekuks teema....

Aga olemegi juba käesolevas nädalas järjega:

E hommikul sai suhteliselt kaua magada, mis oli mõnus ja tekkis juba väljapuhanud inimese tunne :) Õhtuks startisime aga Lahemaa suunas, et viimane püügitransekt maha panna (st 4 km lõksude paigutamist, orienteerumist ja kõndimist 4 h jooksul :D). Oravat kohtasime. Õhtul aga avastasime, et 16 eurot näkku andis meile ööbimiseks terve maja, mitte näkase nõukaaegse remondiga pesuruumi ja suvalised voodid! Nimelt oli ülejäänud puhkemaja tühi ja seega kaminaruum, köök ja saun  ainult meie päralt. Jah, meil oli kamin! Nii hubane ja mõnus! Meil oli köök! Kohe sõitsime Loksale poodi, et saaks päris sööki teha, mitte ei peaks külma viinerit järama. Ja meil oli saun! See jäi teisipäevaks :P

T hommikul oli hiiri vähe (4 km jalutamist pooleteise tunniga). Päev oli vaba. Kes magas ja kes otsustas end käsile võtta. Ei, mina ei maganud :D Peale kosutavat hommikusööki (peekon, munad, kurk ja kodujuust, njämm) läksin hoopis metsatukani, kus 100-meetrine looklev rada viis mu mereranda. Kõmpisin seal natuke edasi-tagasi ja vaatasin, kuidas vetikad haisesid. Imestasin omaette, miks krabiurge üldse liivas näha pole, kuni mõne sekundi pärast jõudis kohale, et ahjaa, see pole ju PG! Kümne minuti pärast olin puhkemaja juures tagasi, sest rannas oli jahe. Vähemalt nägin merd. Kuna mu abiline magas õndsat und ja arvutis ei olnud midagi teha, otsustasin laiskust ignoreerida ja vabandusi mitte otsima hakata ning viimaks ometi trenni ka teha. Seega tadaa...55 minutit soojendust, kõhtu ja jalgu! Olin endaga äärmiselt rahul! :D Rääkimata sellest, et trenn tegi tuju megaheaks nagu ikka :)
Õhtul jalutasime oma transekti jälle läbi (4 km rekordiliselt 1 h-ga). Seejärel mõnulesin aga kassina kamina ees soojas ning käisin saunas. Selline uhke majutus tekitas kohe veidi puhkuse tunde, kuigi olin ju tööl :D Kui kedagi peaks huvitama, siis ööbisime Hara Puhkemajas.

K viimane kassihommik (4 km kõndi) ja õhtul olin juba kodus, kus tähistasin viimaks pere keskel sünnipäeva. Enne tõin raamatukogust uue virna lugemismaterjali, tõesti ei tea, kas suudan need ka seekord tähtajaliselt läbi lugeda :D Ema kokkas erakordselt mõnusa õhtusöögi (tervisest pakatav püreesupp krevettidega, täidetud sibulad...ise ka imestan, et need mulle maitsesid!...ja tervislikum ploomi-õunakook st et koogis oli mitu erinevat jahu, ükski neist polnud tavaline nisujahu - pähklid! ning suhkru asemel oli väheke mett). Päris õhtul vaatasime veel loodusfilmi Emajõest. Muhe :)

N mitte mingit trenni :( Hommikul sõitsin hoopis Tartu, kus  loovutasin KITTi ülemusele, viisin sõbrale punalaik-haavasuru (kui ma liiki õigesti mäletan) rööviku, kulutasin rämedalt raha pesu peale (sõltlane....tegelikult mul oli vaja reaalselt ka ja pole minu süü, et kõk nii kallis on) ning läksin õhtul sõbranna poole üllatuspeole. Oh, siit saab trenni ka, sest sõbranna poole läheb u 30 min jalutamist ja tagasi tuli ka tulla ju. Aga noh...kui võtta, et ma sõin ja jõin liiga palju, siis mehh... Ei ma ei joonud purju end, aga tegelikult ma kipun juba vaikselt sinna poole omadega, et üks klaas šampust on ka liiast ning tol õhtul asi ainult sellega ei piirdunud ka. Ma ei tea... alkohol ei  tõmba mind üldse. Ma vist jäängi edaspidi ainult selle juurde, et vahel harva ingveriõlu või klaas punast veini. No ei ole vaja hommikul kehva enesetunnet, eksole. Üldse pole vaja alkoholi, kui see eriliselt hästi ei maitse ka. Vot.

R trenni ei teinud, hommikul uimasin niisama, kõht oli raske õhtust ja mõtlesin väheke tõsisemalt, et peaks enda toitumise uuesti normaliseerima ehk käsile võtma. Päev oli sisutihe: kerge arvuti nokitsemine ülemuse pool, joonistamine-jutustamine sõbranna seltsis, väike eneseharimine teadlaste ööl. Küll aga olin ma sel nädalal alles nii hommikul kell 6 ärkamise režiimis kinni, et õhtul tuli ruttu suur uni peale. Sestap mõtlesin üks hetk röövikuid silmitsedes ja vihmahoo lõppu odates, et jään sinna samasse magama. Õnneks jõudsin siiski enne koju :D

L hommikul jalutasin Tamme staadionile, jooksin 2 km intervalli ( 1. km - 30 sek kõndi 70 sek jooksu ja 2. km 40 sek kõndi ja 120 sek jooksu), jalutasin tagasi koju. Kokku kulus sellele u 30 min. Ja siis tegin veel jõutrenni ka! Miks nii tubli...no ei võinud teisiti, kui sai Hunditüdrukuga räägitud, et peab ikka laupäeval trenni tegema ja tubli olema enne uut kunstiõhtut :D Soojendus (sest ma ei teinud lihastrenni kohe peale jooksmist) + kõht + jalad  + natuke käsi + venitus, kokku kulus u 1 h. Hiljem jalutasin veel 3 h linna peal ja poodides. Õhtu möödus mõnusalt kalliga jutustades.

P ärkasin täna peavalu ja veendumusega, et magasin uhke kuuvarjutuse maha. Õnneks peavalu hajus, kui asusin viimaks toimetama ja sooje riideid otsima, et jalutama/jooksma minna ning samuti tuletas sõbranna meelde, et superkuu on alles tuleval ööl.  Halvad unenäod aukudest jalgades, termiitidest, ulakatest poistest ja sellest, et keegi mind jubedalt ära tappa tahtis vajusid ka päeva edenedes unustusehägusse. Seega negatiivsust kauaks ei jagunud :) Isegi see, et telefoni poweri nupp lõplikult otsad andis, ei olnud väga masendav.
Toppisin end riide ja suundusin jalutama: Tammekal üks ring kõndi ja siis kaks ringi jooksu ka (kusjuures esimene jooksuring oli ainult ühe 30 sek jalutuspausiga!) :) Umbes 45 minutiga 2 km jooksu ja natuke alla 3 km kõndi. Ilmselgelt ma olen ülirahul oma tublidusega :D Ehk jooksen varsti juba 3 km. Ma üldse ei uskunud, et ma enam oma põlvedega jooksmist nautida saan, aga intervall lahendab kõik mured. Põlved lähevad vaikselt tugevamaks ka :)
Kõhulihaseid tegin ka natuke (30 kordust ja 3 harjutust).

Nüüd aga lähen kiirelt pessu ja sõbranna poole joonistama :) Hiljem saan linnas gängiga kokku! Loodetavasti peavad kõik kokkulepitud aegadest kinni, sest ilma telefonita neid väga muuta ei saa :D

Tsau!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar