esmaspäev, 20. aprill 2015

Uus algus ☀

Uus algus on huvitav. Uus algus on hirmutav.

Huvitav on, mis juhtuma hakkab ja kaua uus asi vastu peab. Noh, selles mõttes, et võimalik on ju alati käega lüüa ja vanale rajale tagasi minna. Olgu peale, alati ei ole seda võimalust, aga vahel ikka on. Kasvõi siin selle blogiga...

Hirmutav on, sest kõik tundmatu on eos juba kergelt kõhedust tekitav. See ei pea üldse halb hirm olema. Esimene suudlus on ka hirmutav, aga see tunne ise, see on ju vaimustav. Isegi kui suudlus pole suurem asi, siis see kuidas hing hundirattaid teeb, on kirjeldamatult kirgastav.

Ma tahan end motiveerida. Selleks see blogi loodud sai. Vaatame, kaua vastu pean. Esialgne eesmärk las olla kolm postitust nädalas, igast kategooriast üks.

Elu - see jätab mulle täiesti vabad käed kirjutada sellest, millest tuju on. Samas mul on siiski väike plaan ka...
Kunst - joonistus, foto, maal või midagi muud. Põhiline on, et kasutan oma loovust ja raputan inspiratsiooni staatilisest uinakust lahti. Ma oskasin kunagi joonistada. Enam ei oska. Tahan uuesti osata! Vaatame, kuhu jõuan...
Loodus - ma armastan loodust ja seda on minu igapäevas alati olnud palju-palju. Ei tundu õige seda siia mitte kaasa tuua!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar