esmaspäev, 27. aprill 2015

Harjumuse tekitamine

Ma ei teagi, kust otsast selle trenniblogiga pihta hakata. Ega ma ei viitsi siia ju jumala eest mingeid minutilise täpsusega tehtud harjutusi üles lugema hakata vms. Küll aga võin ma näidata, mis ma viimased 10 nädalat teinud olen või ei ole. Selline tabel on mul magamistoa seina peal:


Tabelit hakkasin täitma, siis kui elukaaslasega sai kihla veetud, et aprilli lõpuks olen mina paremas vormis ja peenem ning tema on paremas vormis ja raskem. Selline subjektiivne kihlvedu, sest hinnata nagu väga ei saa ju, kui palju kumbki edenenud on või et kumb paremini hakkama on saanud. Eks paistab, mis järgmise nädala lõpus tulemuseks otsustame ühiselt. Kihlveo põhiline mõte seisnes aga ikka selles, et mul oleks nii piitsa kui ka präänikut ja ma hakkaksin end ka reaalselt liigutama, mitte ainult ei mõtleks, et võiks ju... See põhiidee täitsa töötas nagu näha nii, et super tore :) Muidugi oli kehvemaid ja paremaid aegu trenni tegemise poole pealt ja toitumise pealt ammugi, aga asi siiski võttis mingi suuna. Ma ei ole kunagi nii pikalt järjepidevalt üritanud trenni teha. Ma algul ikka pelgasin, et ma lihtsalt passin niisama ja lasen minna ning saan ainult piitsa (kaotaja peab kuu aega nõusid pesema ja teisele ühe söögikorra kuskil restos välja tegema). Paistab nüüd, mis peale kihlveo lõppu saama hakkab. Üldine eesmärk oli/on ju ikka eluviisi muuta mitte mingit ühekordset trennikest ja dieedikest pidada. Aga hetkel tundub, et ega ma väga ei taha ilma trennita olla :D Paar päeva niisama ja juba hakkab jubedalt kripeldama...

Täna võtsin selle tabeli seina pealt alla ja pöörasin teist pidi. Homme algab ju 11. nädal :) Hästi mõnus on, kui on selline ülevaade oma tegemistest. Eks selleks see jutt siin ka...

Tegin täna ka paar pilti, et hiljem saaks enne/pärast võrdlust teha. Kahju, et ma, va ohmu, neid kihlveo alguses ei teinud. Mis seal ikka, on siis nüüd vähemalt midagi olemas ja jälle põhjust 10 nädalat otsa teha, et pärast pildid ka ikka tuleksid :D Ise väga ju muutust ei näe, kui muutus on väikene ja tuleb pika aja jooksul.

Järgmine ülesanne on mul leida kõigile oma mati-harjutustele alternatiivid, sest keha ilmselt juba harjunud samade vanade asjadega. Vahepeal said mõned uued harjutused juurde otsitud, kuid ma tunnen, et oleks vaja põhjalikumat muutust. Kasvõi juba selle pärast, et mul ikka huvitav oleks. Jilliani treeningvideo sai ka just nimelt selleks otstarbeks välja otsitud, et vaheldust oleks. Kui trenn liiga üksluiseks ära vajub, siis mu tähelepanu hajub ka peagi ja muud asjad tunduvad kohe palju-palju põnevamad....

Järgmine kord räägin, kes kihlveo võitis :)


2 kommentaari:

  1. Ah, nii lahe! :)
    Te oleks pidanud mingid enne pildid tegema ja siis pärast piltidega võrdlema ;)
    Aga blogi kujundust kiidan väga!

    VastaKustuta
  2. Mul endal see kujundus teeb vahel trikke. Pealkirjade font on vahepeal selline ilus nagu päises, aga teine kord tavaline. Aga mis seal ikka. Las olla nii preagu, ega väga tihti ka ei jama :) Aitäh igatahes.

    Oleks pidanud ja pildistama. Aga samas nüüd tegime minust pildid ja see annab jälle motivatsiooni edasi ka teha. Ma ju ei saa ilma tagant suskimiseta... :D Ja kui ma ikka edasi tubli olen, siis on 10 nädala pärast ilmselt jälle midagi muutunud, mida piltidelt ka näha on :)

    VastaKustuta