kolmapäev, 6. september 2017

Järjekordsed kingitused

Puhkus sai läbi. Ma kasutasin oma vabadust pigem metsi mööda marjul käimiseks ja aeda mööda kassiga koos chillimiseks, kui paiksemateks tegevusteks nagu seda on igasugune kunst. Okei, ma natukene valetan, võrkkiiges raamatut lugedes olin ma küll üsna paigal, samuti peenras umbrohtu välja katkudes. Aga pliiatsi ja paberini mu käsi ja isegi mõtted suveilmasid nautides väga ei jõudnud.
Seetõttu on mul puhkuse ajast ette näidata kõigest kaks joonistamistuhinat. Esimene pilt on tehtud ülemusele pulmakingiks. Kasutusel olid A3 paber ja markerid, pooltühjad vildikad ning üksik halli tooni värvipliiats.
Mets
Teine pilt/pildid on minu ühele väga heale sõbrale (hilinenud) sünnipäevakingiks. Neid on nii mitu, sest kunagi talvel punnisin esimese koolitööde vahepeal valmis, siis vaatasin, et see ei lähe kingituseks mitte ja tegin järgmise versiooni, mille mõne hetke pärast taas välja praakisin, kuna pidasin toda ikkagi liiga lohakaks ja detailivaeseks. Seejärel valmis puhkuse lõpus see viimane uus ja minu enda arvates kõige parem versioon. Kõik on A3 suurusel pabril (kuigi mustvalge on kribu seal) ja kasutatud on markereid, vildikaid ja viimase puhul akvarelle ning värvilisi markereid.
Esimene versioon "Rööviku ja hüäänkoerasõprus - kingitus".
Teine versioon "Rööviku ja hüäänkoerasõprus - kingitus"
Kolmas versioon "Rööviku ja hüäänkoera sõprus - kaisus".


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar