laupäev, 1. juuli 2017

Esimene aasta kunstikoolis

Eile sai kooliaasta viimaks ometi läbi! Mitte et ma erialavalikuga rahul poleks, oh ei, aga lihtsalt viimane kuu on olnud üks paras hullumaja. Maikuus olin mandliopil ja nii jäi juunisse veel asju järgi teha nii tööl kui ka koolis ja lisaks oli kooligraafik nagunii absurdselt tihe. Kunstikoolis on need asjad ikka veidike läbi mõtlemata. Sügisel oli aega maa ja ilm ja siis äkki oli juunis selline praktikate jms hulk, et oleks pidanud töölt ära tulema. Tundus tõesti, et veidikene paremini oleks võinud asju organiseerida. Kuid mis ma ikka tühja kritiseerin, eks koolis tunniplaan jms muutubki ju pidevat ja kohaneb vastavalt uutele tuultele ja ideedele üha paremaks. Kujundusgraafikutel on ju uus õppekava ja sestap loomulik, et on vaja nurki maha lihvida. Hakkama sain ja see on hea! Kõik me saime hakkama, meil nii tubli kursus!

Mis mulje mulle esimesest aastast jäi? Rahule jäin. Tõsi, mingi hetk oli liiga palju arvutis passimist, oli ka absurdses mahus kodutööid, paar igavamat ainet, tõelust grupikaaslastega, aga....ma õppisin nii palju selle aastaga. Mitte ainult erialaselt, vaid lihtsalt ka iseenda kohta. Areng toimus ja ma usun, et õiges suunas :D

Kiire oli, aga ma väga ei oodanudki vastupidist, kui võtta, et jagasin end kooli, töö, kallima, DnD, sõprade, tuutoriks olemise ja trenni vahel. Isegi uskumatu, et seda kõike jõudsin!

Aga aitab pikast jutust. Ma näitan mõningaid koolitöid parem :D

Üks esimesi asju, mida me koolis tegema hakkasime, oli Illustratori selgeks õppimine. Järgnevalt näitan mõningaid sellega kaasnenud ülesandeid ja lõpuks rahvakunsti- ja kompatunnis illukaga tehtud mustreid.


Rahvakunsti ainetel loodud mustrid

 Ja mõned väljavõtted mustritest lähemalt, pluss hindamise jaoks välja printimata jäänud mustrid ka.


Ja kompositsioonitunnist


Ja see on praeguseks kõik :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar