pühapäev, 4. oktoober 2015

Tubli nädal

E trenni ei teinud, sõitsin hoopis koju ja buss loksus nii jubedalt, et kui ma viimaks välja sain, oli mul süda tükk aega paha. Hommikupoolikul ma ka väga asjalik just polnud, pakkisin asju ning käisin sõbrannaga kohvikus. Hästi unine päev oli.

T korralik tööpäev: sisestasin usinalt andmeid hommikust õhtuni. Lõuna ajal tegin aga pausi ja käisin jooksmas (2 tiiru järtades 30sek/60sek intervalli). Imeline sügisilm! Mulle tohutult meeldib lauluväljaku tagant algav tunnelrada. Nii mõnusalt müstiline :) Metsas on ikka palju parem joosta, kui staadionil: mõte puhkab, õhk on helgem, teisi inimesi pole, kõik lõhnab nii hästi ja rada on ka pehmem jalge all.
Õhtul tegin sirutamiseks veel väheke trenni. Natuke karglesin Retro FM-i kuulates niisama ning painutasin ja sirutasin istumisest kangeid lihaseid, seejärel tegin kõhule ja kätele harjutusi (30sed kordused, 3 kiloste hantlitega 20sed).

K jagelesin tööalaste tabelitega ning käisin kaks korda pakke toomas. Nii tore on postiga pakki saada isegi siis, kui juba on teada, mis pakis sees ootab :D Eriti hea on minna postiautomaate külastama keset tööpäeva, et väheke pead tuulutada. Trenni ei teinud.

 plaanisin ujuma minna, aga avastasin, et teatud iluprotseduurid olid tegemata ja gorillasid ilmselt basseini ei lasta :D Muidu koristasin ühe  toa ära ja olin tööalaselt väheproduktiivne, kuna mõte oli lihtsalt kinni.  Õhtul tegin 55 min trenni kõhule ja jalgadele. Trenni oleks võinud juba hommikupoolikul teha, sest hüppamine põrutas mõtte jälle lahti ning tuli ahhaa-moment ning teadmine, kuidas andmetöötlusega jätkata.

R kuna ma enam ei olnud gorilla, siis tegin ühe tempoka kõnni ujulasse ja solberdasin basseinis edasi-tagasi 45 minutit. Üldiselt oli aga päev töine, vorpisin tabeleid teha. Edasi peaks natuke tõsisemat statistikat ka tegema ja seejärel jutu kokku kirjutama aruandesse.
Õhtul tegin veel 35 min keharaskusega lihastrenni kõhule, jalgadele ja natuke kätele ka.

L päike, sinine taevas ja kuldsed lehed - kas saab paremat ilma oktoobrikuus oodata? Läksime tädiga Velise laadale. Oh, see oli lõbus. Mina ostsin endale uue prillitoosi ning head ja paremat ehk ürdivõi, karaski ning kalkunisingi. Tädi laristas aga täiega: karask, juustupats, sink, küpsised, paar kingitust, müts, imelinselt kaunis linane päevatekk voodile (oh, kuidas ma isegi selle ümber ahhetasin, aga minu voodile oli see liialt lai, lisaks oli see minu jaoks natuke kallis, kui võtta oma viimase aja väljaminekuid arvesse... Hea, et tädi selle iluduse ära ostis!) ja loomulikult mesi. Peale laata vaatasin loomad-linnud üle ning asusin tuba koristama. Et ma ka ei suuda elamist korras hoida ja kõik niimoodi segi pean keerama. Mis seal ikka, hea tegevus vabasse päeva :)
Hiljem läksime emaga maale sauna, et ilusti läikima nühkida endid ja tädi uut voodikatet imetleda. Sinna saime autoga, aga tagasi oli väike jalutuskäik pimedas :) Seega umbes 4 km umbes...45 minutiga.

P hoidsin end tööst eemal, selle asemel korjasin tomatid kasvuhoonest kokku ja natuke õunu ka keldrisse, sest külmaks pidi minema lähipäevil. Toa koristamise lõpetasin ka viimaks ära, piinlik juba see, kuidas venis. Õhtul mäkerdasin vesivärvidega...no ma ei ole nendega kohe üldse mitte osav. Pole kunagi olnudki. Lõbus oli sellele vaatamata. Seejärel tegin kõhulihaseid, käelihaseid ja hästi natuke jalgu ka (tegelikult ei ole ma käsi ja jalgu veel teinud, aga nüüd ei ole pääsu, kui "publish" nuppu vajutan :D).



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar